Prekių grąžinimo politika

ELEKTRONINĖS PARDUOTUVĖS GDAY.LT PREKIŲ GRĄŽINIMO TAISYKLĖS

1. Pirkėjas, Produktų priėmimo metu nustatęs defektų arba kitų užsakymo sąlygų neatitikimų, praneša apie trūkumus Pardavėjui per 14 (keturiolika) dienų nuo Produktų gavimo dienos.

2. Pirkėjas gali grąžinti reikalavimų neatitinkantį Produktą ir Pardavėjo sąskaita gauti iš Pardavėjo Produkto pakeitimą. Pardavėjas kuo skubiau pateikia Pirkėjui naujus kokybiškus Produktus, pakeičiančius reikalavimų neatitinkančius Produktus, tačiau visais atvejais ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas nuo Pirkėjo pretenzijos dėl reikalavimų neatitinkančio Produkto pateikimo dienos. 

3. Pastebėjus ar įtrariant Produkto gamyklinį broką, Pirkėjas nedelsiant apie tai praneša Pardavėjui.

4. Jeigu nustatoma Pardavėjo kaltė dėl Produkto trūkumo, Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant pakeisti Produktą nauju, tinkamu vartoti be papildomo mokesčio.

Daugiau apie prekių broką bei skundų teikimo procesą skaitykite Paslaugų teikimo tasyklių skiltyje.